Rezervační podmínky RC Kašpárkov z.s.

Vytvořením rezervace na stránkách provozovaných RC Kašpárkov z.s. IČO 22896210, se sídlem Žerotínovo náměstí 1, Rosice u Brna (dále jen provozovatel) souhlasíte s následujícími podmínkami.

1. Místa v kroužcích, dílnách, seminářích nebo jednorázových akcích (dále jen událost) se rezervují pouze na stránkách www.kasparkov.cz
2. Klient (účastník kroužku, dílny, semináře, nebo jednorázové akce nebo jeho zákonný zástupce) se zavazuje dodržovat provozní řád Rodinného centra Kášpárkov z.s.
3. Cena události je stanovena v rezervačním systému.
4. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit událost v případě nepřihlášení dostatečného množství klientů.
5. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit venkovní událost v případě nepříznivých povětrnostních podmínek.
6. V případě zrušení události provozovatelem bude nabídnut náhradní termín, případně vráceny uhrazené rezervace.

Platební podmínky

1. Platba za událost se provádí dle informací uvedené u událost v rezervačním systému – hotově na místě, převodem na účet nebo kartou.
2. Rezervace události při platbě převodem je potvrzena až po připsání platby na účet provozovatele, nebo po potvrzení poskytovatele platební brány o převodu prostředků.
3. U událostí, kde je vyžadována záloha, je rezervace potvrzena až připsáním zálohy na účet provozovatele.

Storno podmínky

Klient se zavazuje zaplatit cenu události u nezaplacených událostí. Případně poskytovatel se zavazuje vrátit částku zaplacenou po odečtení storna:

1. Storno podmínky dílen a seminářů:
neúčast na události bez odhlášení – 100% ceny
– zrušení rezervace 0-2 dny před událostí – 100% ceny
– zrušení rezervace 3-7 dnů před událostí – 50 Kč manipulační poplatek
– zrušení rezervace v případě zajištění náhradníka – storno 0 Kč.

2. Storno podmínky pravidelných kroužků a táborů:
– neúčasna události bez odhlášení – 100% ceny
– zrušení rezervace 0 – 7 dny před první lekcí kroužku – 100% ceny.
– zrušení rezervace 8 – 15 dnů před první lekcí kroužku – 50% ceny.
– zrušení rezervace 16 a více dnů před první lekcí kroužku – 50 Kč manipulační poplatek.
– zrušení rezervace v případě zajištění náhradníka – storno 0 Kč.

V případě nemoci budeme řešit storno individuálně.

Příklad výpočtu dnů storno poplatku dílny:
Událost je v Pátek 19.6. 18:00
Storno Pátek 19.6. – Středa 17.6. (0-2 dny) –  100%
Storno Uterý 16.6. –  Pátek 12.6. (3-7 dnů) – 50Kč
Storno Čtvrtek 11.6. a dříve – bez storno poplatku

 

Podmínky vrácení uhrazených prostředků

1. Provozoval je povinnen vrátit uhrazené prostředky v případě provozatelem zrušené události do 30dnů od zrušení události a to buď hotově na místě sídla provozovatel, nebo převodem na účet klienta.
2. Provozovatel je také povinnen vráti uhrazené prostředky v případě přesunutí konání události na termín který nevyhovuje klientovi. Podmínky vrácení platí stejné jako v bodu 1.

Řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím.

Poskytovatel platební brány

Poskytovatel platební brány – ComGate Payments, a.s. – https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267